söndag 16 maj 2010

Har packat upp och tittat på produkter från Aflons Åberg


Har nu fått hem produkter från Alfons Åberg, dressen Millan är mycket söt, byxan är en piratbyxa och tröjan har dragkedja med luva som är sött fodrad prickig. Jag tycker att dessa plagg är mycket prisvärda. Mockasinerna är super fina både Alfons och Millan med lädersula. Lika så Pippi Långstumpströjan är en av mina favoriter.

Nu börjar det bli mycket produkter här hemma, längtar till jag får öppna butiken och börja inreda den. Har varit och tittat på olika butiksinredningar men tycker de flesta är ganska trista. Har en ide men förmodligen får vi bygga själva, vilket blir en hel del jobb.

Webbutiken börjar att ta form försöker nu uppdatera alla varor och storlekar, ser att det redan nu är ganska många som besöker sidan vilket är roligt.

Jag har infört helt nöjd garanti, tänker som så att detta är lite tryggare för de som handlar att de får hem varor som uppfyller förväntningarna och är som det ser ut på nätet. Det är även flera kunder som har skrivit en omdöme under produkterna detta är mycket roligt för mig att läsa, så tack till Er som tar Er tid till detta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar